Sköna helgdagar


Väldigt trevlig kräftskiva hos familjen igår. Helt underbart vad gott det är :) och mysigt och sitta och pilla, äta, dricka vin och prata. Tror inte vi skrämde bort David heller hoppas jag :)

Idag har jag hjälp mamma med att gräva ny plantering till deras rosor. Svettigt men rätt kul och skönt att få jobba lite med kroppen. Imorrn smäller det igång med träningen igen och jag ska ta mig ur detta förslappade tillstånd haha, underbart!

Pappa hjälpte mig at skruva ihop ett nytt badrumsskåp idag också som jag nu på kvällen fyllt med massa prylar. Blev verkligen hur bra som helst. Denna pryder nu sin plats i badrummet:



Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och kolla på State of Play som går på trean. Ladda för nästa vecka som säkerligen kommer innebära mer drag på jobbet när alla kollegorna kommer tillbaka. Men det blir bra, var nästan lite trist när det var så lugnt den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback