Nu är jag igång!


Första cirkelfyspasset på fem-sex veckor avklarat och det var helt galet jobbigt men nu är jag igång! Och så kul det är! :) Kommer nog ha lite svårt att gå imorrn haha men det är härligt med träningsvärk.

Nu inför hösten och nystart av min träningsutmaning så tänkte jag summera hur våren gick. Jag höll på mellan v 1 och v 26. Utmaningen var alltså tre träningspass i veckan och det lyckades jag med i 19 veckor, 3 veckor var nästan godkända (i betydelsen att det var tre tillfällen men ett var bara promenad) och 4 veckor klarade jag det inte. Måste ändå säga att jag är nöjd och ska kämpa på ännu bättre under hösten nu! Pepp pepp!!

Nu blir det te i soffan och sen ska det bli grymt skönt att krypa ner i sängen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback