Kärlek


Precis sett filmen
Jag saknar dig och man måste nog vara gjord av sten för att inte fälla tårar till den filmen :)

Filmen handlar ju om det allra värsta man kan tänka, att nån man älskar så mycket skulle dö från en. När någon frågar mig vad jag är rädd för så är det min allra största rädsla för jag har så svårt att se hur man kan leva med en sån förlust.... men man har ju inget val. För alternativet skulle ju vara att inte våga älska.. för att det gör för ont att mista. Och så vill inte jag leva mitt liv.

Det är ju kärleken som gör allt värt det. Det är ju dem som står en närmast som lyfter en, som bär en genom allt annat skit i livet. Kan dela tystnad när det inte finns några ord. Som delar ens glädje när allt är bra, som förstår genom bara en blick och kan brista ut i skratt helt obefogat, bara för ibland är det så skönt att skratta åt ingenting.

Jag är så lycklig lottad att ha såna människor i mitt liv och jag är glad att jag har vett att uppskatta er medan ni finns här. Och så du min allra käraste syster som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Älskar er så mycket!




Kommentarer
Postat av: emma

och du har en alldeles speciell plats i mitt hjärta också! <3

Postat av: Ann

jag älskar dej me min vackra vän!!!

2011-08-25 @ 08:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback