Inskolning på jobbet igen


Nu är jag då tillbaka på jobbet och i vardagen efter fem veckors underbart skön semester. Det är alltid lite segt att komma igång igen och så känns det verkligen den här veckan. Men ger mig själv lite tillåtelse till en "inskolningsvecka" som dessutom bara blir fyra dar. Ska vara ledig på fredag och njuta av fint väder med syster yster som är hemma.

Nu när jag håller på och landar i vardagen så inser jag att jag behöver nån målsättning för den här hösten både jobbmässigt och privat. Ska fundera lite på den ... kommer fortsätta med målet att träna minst tre ggr i veckan och från nästa vecka är det skarpt läge igen. Dags att komma tillbaka i form igen efter total avkoppling på semestern :)

Idag har det regnat och åskat i princip hela dagen och kvällen har blivit en innemysarkväll. Har tvättat och städat och nu myser jag i soffan med tända ljus och te. Lite höstkänsla... tur att solen ska komma tilbaka imorrn! :)

Sista veckan på semestern hade jag och Ann "hemmacharter" med sol och bad varje dag på olka platser runt stan och det var verkligen en grym vecka! Några bilder:












Imorrn blir sista arbetsdagen för veckan och sen mys med syster på fredag, förmodligen ut på stan en sväng på kvällen och på lördag ska jag få träffa Emmas David för första gången :) Kul! Blir kräftor med familjen på kvällen. Mmmm en mkt bra helg tror jag det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback