Dimmig morgon


Blev en mycket bra helg. Jag och Petra klämde två filmer i fredagskväll, Going the Distance och Rabbit Hole, kan rekommendera dem båda!

I lördags blev det lite återseenden av folk jag inte träffat på alltför länge. Lunch med Hellas och sen middag på Tabazco på kvällen med kusin Carro o Peter och Co. Hur trevligt och mysigt som helst. Jag och Carro har dessutom bokat in träningsdejter på torsdagkvällar framöver :)

Tog tag i att rensa klädkammaren i söndags och jösses vilken befrielse det är att få slänga lite grejer ibland!

Nu är jag igång med den här veckan och idag väntar utskottsmöte, första för terminen. Allt kommer igång så smått och nästa vecka ska årsredovisningen börja planeras. Och snart är det jul haha :)

Var en väldigt dimimg morgon imorse, så här såg det ut utanför mitt fönster:



Ikväll blir det sushi och bio med tjejerna. Vi ska se Jag saknar dig, och finns risk för att man kan behöva en näsduk till den filmen tror jag, om jag minns boken rätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback