Snart helg igen :)


Jaha nu är man då tillbaka på jobbet efter de här underbara lediga dagarna. Hade lite svårt med arbetsmotivationen igår men idag är jag på jobbet kl sju och har redan gjort en hel del. Så nu är jag igång igen :)

Sen är det ju faktiskt kortvecka den här veckan skönt nog och fredag blir inte mycket av arbetsdag då vi ska ha avtackningsfika och avtackningslunch för en kollega som slutar, och sen blir det afterwork kl fyra...

Annars är det bara bra förutom att jag har sjuk träningsvärk i armarna efter tre intensiva träningspass på två dagar :) och dessutom ont i armen efter TBE sprutan jag tog igår (dock hur nöjd som helst att jag faktiskt tog mig iväg i år, nu ska jag bara komma ihåg att gå iväg en gång till om fyra veckor för den andra dosen...) 

Roar mig att prova alla mina fina nagellack med vårfärger och igår pimpade jag dem lite med några nailstickers också. Så här fina blev de:


Och på lördag är det ju Valborg! :) Uppsala here I come! Lotta och jag håller på och planerar menyn för kvällens grillning och lunchen blir en lyxvariant på picknick med sushi och bubbel :) Och vädret verkar ju bli riktigt fint så det finns förutsättningar för en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback