Snart 30


Lever nu min sista vecka som 29 åring.... på söndag är det dags att ta steget in i 30 åringens värld :) Inte för att jag tror den kommer vara så annorlunda och nej jag har ingen direkt åldersnoja, men lite ovant är det allt. Att fylla 30 är i alla fall en grymt bra anledning att fra ordentligt. Så på lördag ska det drickas champange hos mig och drinkar på stan och på söndag ska jag firas av familj och släkt. Sen väntar ju min och Tinas fest om två veckor! Mycket trevliga saker att se fram emot.

Valet diskuteras mest hela tiden på jobbet och än så länge så lever vi i en låååång valvaka. De där sista rösterna som räknas idag kan ju vara extremt avgörande. Men känns som det vore lite för bra för att vara sant om de skulle fixa egen majoritet till alliansen. Men hoppet lever.

Annars händer det inte såå mycket revolutionerande saker. Jobbar på även om jag just nu har en rätt lugn vecka och kommit igång rätt bra med träningen och hoppas hålla mig borta från alla förkylningar som folk drabbas av till höger och vänster.... Ska planera inför festen med Tina på torsdag och sen hoppas jag på en trevlig kväll på fredag ;)

Nu börjar höstens alla vackra fäger synas  och idag när solen skiner är det otroligt vackert!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback