possibilities...


Idag fick jag en känsla av sommar, vilket är helt sinnessjukt för det var bara tre grader när jag cyklade till jobbet :) Men det var mer en inre känsla av möjligheter, och roliga saker som ligger framför mig. Så där som man känner när sommaren kommer och man har massa planer.

Jag och Tina var och shoppad een hel massa till festen igårkväll och det ska bli så himlans kul. Och så glad att vi gör det ihop. Nu är det faktiskt bara en och en halv vecka kvar!

Men mycket ska hända innan dess :) Bland annat så blir det en trip till Uppsala på lördag för att fixa till håret (MKT behövligt) och så sushimiddag med världens bästa Lotta. Det var alldeles för länge sen.

Men idag suger jag lite på sommarkänslan och drömmer mig tillbaka till sommaren som precis passerat....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback