Ovärderlig vänskap


Haft två fantastiskt trevliga kvällar den här helgen och jag sitter här och är tacksam över alla fina vänner jag har i mitt liv. Det är sån himla fin sak vänskap. Kunna vara sig själv utan att behöva förklara eller be om ursäkt. Att dela förtroenden, våga visa sitt rätta jag med alla brister och tanklösa beteenden man har för sig ibland och få bli respekterad, accepterad och älskad som man är... ovärderligt.

Nu är det söndag och jag har precis städat klart köket efter gårdagens middag. Ska ge mig ut på en promenad om en stund. Förhoppningsvis med trevlig sällskap ;)
Sen har syster kommit hem för några dar så ska passa på och hänga lite med henne också. My darling!

Sen ny vecka.... mycket jobb, och äntligen ska jag komma igång med träningen på riktigt. Tre pass inbokade i veckan, here we go!


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Härligt att träna! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback