Dagen efter


Jaha dagen efter valet och känslan av baksmälla sitter i kroppen. Rätt lag vann men fick inte egen majoritet. SD kom in i riksdagen och M flörtar med MP. Ska bli väldigt intressant att se hur detta kommer utveckla sig. Om jag får tippa så tror jag alliansen kommer bilda minoritetsregering och söka stöd hos de andra partierna i specifika frågor. Tror inte att MP kommer sätta sig i samma regering även om jag skulle tycka det var en bra lösning. Men återstår att se....

Angående SD i riksdagen så får detta bli min kommentar:




Helgen var annars bra. Afterwork-kväll i fredags på Tabazco och Cirkus, mycket trevligt. Och så Jonas och AL s fest på Brunnby i lördags, också det mycket trevligt. Känner mig dock lite trött idag, och lite snorig så kanske har nåt skit i kroppen. Så det blir lite vila och massa te nu och hoppas att jag slipper åka på nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback