Träningsvärk och födelsedagsfirande


Idag fyller finaste vännen Ann år, stort grattis gumman!!
Blir middag hos henne ikväll vilket ska bli väldigt mysigt. Tycker det är bra service att den som fyller år bjuder på mat... hmm kanske borde vara tvärtom :)

Igår gick jag på ett skivstångspass och det var rätt länge sedan jag gjorde det känner jag idag. Kan knappt gå normalt pga träningsvärk :) Får nog ta och gå lite fler gånger, det känns att musklerna kanske behöver tränas med lite vikter ibland också...Kul var det i alla fall!

Skönt med fredag imorrn och det blir lugn kväll med träning efter jobbet och sen sushi och Idol. På lördag ska jag och Emma och mamma ha mysdag med shopping och lunch på IKEA. Sovrummet och vardagsrummet ska stylas lite med nya textilier: nya gardiner, överkast och kuddar! Tror lila får bli höstens mysfärg....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback