Tankar kring The Social Network


Precis varit och sett The Social Network (eller Facebook-filmen som de flesta kallar den) och tyckte det var en grymt fascinerande historia. Efteråt tyckte jag mest synd om Mark, billionär men utan vänner.... ja inte är det nåt jag önskar någon... men det jag också funderade på var historien om den där tjejen han inte kunde glömma. Hon som nobbade honom. Och undrade om vi alla har en sån, den där personen som det antingen aldrig blev något med eller som man helt enkelt alltid kommer undra vad som kunde ha varit..... Jag vet att jag har det i alla fall :)

Varit en grymt bra dag idag. Jag och Emma var och shoppade och åt lunch på IKEA. Fikade hos mormor på vägen hem. Åkte hem och stylade om mitt sovrum och det blev hur mysigt som helst. Lila överkast och gardiner och så nya kuddar och ljuslykta..... blev nya plädar och kuddar till vardagsrummet också när jag ändå höll på. Redo för höstmys :)

Middag med mamma och pappa och nu bio med Emelie och Joanna. Riktig mysdag. Nu ser jag fram emot att sova i mitt mysiga sovrum och vakna till en dag när jag måste göra klart fotouppgifter till kursen. (Kommer lägga upp bilderna sen) och så blir det lite tvätt och städ sånt där som det brukar pysslas med på söndagar.....

Lite suddig mobilbild på sovrummet:




Kommentarer
Postat av: emma

det blev helt perfekt och tack för världens bästa dag! puuss :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback