Omstart










Japp ny dag, nya tag och nytt fokus. Dags att lämna vissa saker bakom mig och fokusera på rätt saker. Ibland överskattar jag min förmåga att ta in och hantera saker samtidigt. Tror att allt är så jäkla lugnt och bra och lätt. Men det kommer ifatt. Rädslor man gömde undan då allting ändå gick bra, sorg över att saker inte är som man önskade, frustration över att inte kunna påverka och en odefinierad längtan efter mer trots att jag har så mycket.

Imorgon åker jag till Malmö i två dar med jobbet och det blir bra med lite miljöombyte tror jag. Komma iväg lite och få tid att göra en sak i taget, vilket det inte alls finns tid för just nu på jobbet. Väldigt många bollar i luften samtidigt och vi är alla rätt splittrade och gör det mesta halvdant. Ingen hållbar situation i längden och jag hoppas vi får ordning på det snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback