Fotokurs och hälsoboost


Det blev en mycket bra helg fylld med massa fina vänner. I lördags var Johanna och Sara här från Sthlm och det var alldeles för länge sen vi umgicks. Blev en bra kväll med vin, prat och lite kändisspotting :) Tack tjejer för en bra kväll!

Nu har veckan dragit igång igen och igår började min fotokurs! Himla bra var det. Nu har vi fått i "läxa" att skicka in tre bilder till nästa gång där vi använder de inställningar som vi gick igenom igår. Sen ska vi gå igenom allas bilder och få konstruktiv kritik.... lite nervöst tycker jag att visa sina bilder så där inför alla men det kommer säkert vara lärorikt. Tror katterna ligger lite risigt till att vara övningsobjekt under veckan haha. Känner dock på en gång att fyra tillfällen är alldeles för lite. Kommer säkert vilja fortsätta med fortsättningskursen sen i vår :)

Har för övrigt bestämt mig för att ha tre veckor framöver när jag ska helt fokusera på träning, bra mat, egentid, sömn ... dvs inge alkohol, sena utenätter, dejter eller skräpmat. Känner att jag behöver en liten hälsoboost nu när höstmörkret kryper inpå och samla mig lite. Avslutas med Anns 30 års fest den 13 e nov :) Kan vara bra att ha en deadline att se fram emot!


Höstlöv utanför Västerås slott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback