30 års festen


Vilken fantastiskt rolig kväll det blev! Vi är supernöjda och det verkar som alla hade en kul kväll. Alla förberedelser och allt jobb var så värt det (även om det nog dröjer innan jag planerar en sån stor fest igen :)

Var en underbar känsla att ha sina vänner samlade på samma ställe och bara kunna gå omkring och mysa över känslan att alla dessa fantastiska människor finns i mitt liv. Ni är guld värda!

Och min älskade syster hade spelat in en så otroligt fin film till mig. Bästa presenten ever. Du är bäst gumsan. Älskar dig!

Här kommer några bilder.
Fler finns att se här










Nu blir det en rätt lugn vecka vilket nog kan behövas. Hoppas kunna njuta lite av det vackra höstvädret och komma ut och fota lite med nya kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback