Right and Wrongs



När du drar fingrarna genom mitt hår och kysser min panna är det en känsla av värme som sprids i mitt bröst och jag ler samtidigt som det känns som jag vill gråta. Kan inte förklara det som finns mellan oss, vill inte ens försöka den här gången. Jag vet att det är komplicerat, dålig timing och allt annat vi sagt. Jag vet verkligen allt det där så jag gör mig inga illusioner men ändå, ändå är det du som får den där känslan att bli så intensiv att jag ber dig åka hem fast jag vill be dig stanna. Du är så vacker min vän, dina tankar känns som hemma för mig.




Kommentarer
Postat av: Saga

sv: helt underbar text och om jag får säga det - så rätt! skrivit det själv?

Postat av: Tina

Hmmm ajaj,behöver jag bli orolig?? :-)

2010-03-21 @ 12:23:45
Postat av: Saga

sv: ja! men slutet var hemskt ju, fast otroligt bra!

2010-03-21 @ 17:50:32
URL: http://sagabohinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback