Bra början på veckan


Ny vecka och en rivstart blev det idag på jobbet. Men det är härlig att ha mycket att göra, helt plötsligt bara så är klockan fem :) Och jag trivs verkligen med mina arbetsuppgifter nu vilket också gör att dagarna går fort. Var presskonferens idag inför regeringens kvalitetsproposition och det kommer nog komma en hel del kritik mot den. Såg att
rektor redan uttalat sig och hon pekar på en hel del viktiga invändningar mot det nya systemet. Får se hur det blir i praktiken sen...

Annars har jag roat mig med att beställa en iPhone :) Kunde inte stå emot längre haha så nu går jag och kollar mejlen hela tiden för att få veta när jag kan gå och hämta den hihi Jösses vad materialistisk man kan vara ibland.

Känner mig rätt återställd nu (även om jag hostar lite på nätterna fortfarande) och tänkte ta mig iväg och träna imorgon efter ett uppehåll på två veckor. Kommer nog kännas men ska bli väldigt skönt och kul att komma igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback