One down, one to go


One down, one to go ....  Ett viktigt, jobbigt möte avklarat, ett kvar imorgon. Sen återstår MASSOR med arbete under torsdag-fredag innan vår första fas är avklarad. Just nu känns det som att vägen dit är lång och många pusselbitar behöver falla på plats under de här två dagarna men efter mötet idag finns det i alla fall en strimma av hopp att det ska gå.

Kommer nog inte vara kontaktbar på fredagkväll :) Ser dock fram emot att umgås med lite folk på lördag och den planerade drinken på stan :) Längtar verkligen efter att få komma ut och se lite folk när jag befinner mig inne i den här jobb-bubblan. Blir liksom bara jobb-träning-äta-sova just nu...

Men jösses vad jag ser fram emot semestern och drömmer mycket om de där stränderna jag och Lotta ska sitta på och dricka våra färgglada drinkar och läsa böcker i solen :)) Eller vad säger du gumman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback