Keep on walking


Nu har jag lite tid att andas på jobbet och idag hann jag till och med ner på stan på lunchen för att fixa nytt pass. Insåg att jag visst behövde förnya det inför sommarens resa :) Blev lite nostalgisk när jag såg mitt visum från USA i gamla passet. Chicago.... galet att det är tio år sen nu.

Ikväll blir det lite after work på Tabazco, ska bli trevligt. Hoppas solen stannar kvar så man kan sitta ute. Igår var jag ute och promenerade runt Svartån och det är så himla fint där nu, massa näckrosor och så såg jag lite andungar simma omkring....



Hoppas på en trevlig kväll imorrn med, då vi ska ses några gamla gymnasietjejer och prata lite gamla minnen. Väntar ju ett bröllop om hörnet så vi ska försöka inspirera oss till ett tal :)

Annars lever jag lite efter de här raderna just nu:


I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback