Fullmatat


Idag fick jag äntligen iväg utskicket till nämnden, 568 sidor ansökan. Tjoho. Hur skönt som helst att vi fick ihop det. Nu har jag en dags respit innan vi måste fortsätta jobba inför nämndmötet nästa vecka. Imorrn blir det lite andra möten och så ska jag ha utvärderingssamtal med chefen, spännande.

Sen är det helg!! :) Längtar. Det har varit en slitig vecka med fyra lååånga dagar. Igår jobbade jag 14 timmar. Men nu är det inte långt kvar innan vi går i mål.

Imorn blir det lite shopping på stan sen en soft hemmakväll och på lördag är det lite annat skoj som väntar men lite av en hemlis fortfarande. På söndag hoppas jag hinna uppsöka en gräsmatta nånstans och sola lite. Och så pratade jag o Tina om bio på kvällen..... inser att helgen inte blir det minsta mindre fullmatad än vad veckan varit haha



Kommentarer
Postat av: kellie

Ja, jag har nog mer eller mindre bestämt mig för att gå upp i rök bara.. köra fegvarianten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback