Fullmatad vecka


Pågår nedräkning inför semestern nu. Folk börjar droppa av på jobbet och den här veckan är vi bara två stycken på min avdelning. Men nu har jag bara fem dagar kvar :)  Och den här veckan innehåller massa trevligheter så jag klarar mig: idag ska jag luncha med syster och sen ikväll drar vi till Sätra Brunn för att öva inför bröllopet nästa helg.

Torsdag är det dags för en tur till Borlänge och Peace and Love! Hoppas hinna se Ane Brun, Melissa Horn, Robyn och framförallt Kent! Tjoho vad kul det ska bli!

Sen är jag ledig på fredag och då är det Cityfestival i stan och Andreas Johnson och Hoffmaestro spelar på kvällen vid Fiskartorget, massa fina vänner ska dit och det kommer nog bli en skoj kväll det med.

Och sen är det bröllop på lördag, Sara och John gifter sig och gymnasietjejerna ska dit ihop. Talet är färdigskrivet och klänning utvald :)

Söndag hoppas jag på fint solväder och på kvällen är det äntligen dags att se Eclipse på bio :)

Japp sen är det dags för semester så jag kan börja vila upp mig tror jag haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback