Fotboll och vin


Ja nu är vårt jobb så gott som klart som vi slitet med i flera månader. Ansökan lämnas nu för layout och det återstår endast små redigeringar. Känns helt overkligt och jag somnade i ren utmatttning på golvet hemma hos föräldrarna i fredags efter middagen :)

Så nu kommer jag kunna jobba normallånga dagar och gå hem vid fyra :) Kommer vara mkt skönt att kunna trappa ner lite nu inför semestern. Fick ett väldigt fint mejl från min chefs chef i fredags kväll där det stod "Fantastiskt bra jobbat Maria! Gå hem och ha en trevlig helg nu" Alltid skönt att veta att ens arbete uppskattas! Vi har lite trevliga saker inbokade på jobbet också. After work mitt i veckan,  "sommaravslutning" på fredag och nästa vecka är det sommarfest med våra två grannavdelningar. Skönt med lite sånt också och inte bara slit. 

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med lite barhäng, fotbollstittande och ännu mer barhäng. Trevliga människor och så fick jag med mig syrran hem och vi hade en mysigt seg morgon imorse :)
Blir kanske en favorit i repris på lördag då jag bjöd in gänget, och ev andra intresserade, att kolla på fotboll och dricka vin hemma hos mig. Danmark spelar och man måste väl nästan heja på det enda nordiska laget i VM...

Nu blir det soffan och en katt på magen resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback