Egoboost


Trodde jag skulle få en lugn dag på jobbet idag men nej så blev det inte :) Fick spendera dagen springandes hos vår jurist för att reda ut massa formaliafrågor angående nämndmöten. Jaja har lärt mig en hel del idag och det är ju aldrig fel. Hade även utvärderingssamtal med mina chefer idag då min provanställning tar slut snart och de sa så mycket fina saker om mig att jag blev alldeles generad. De tycker att jag är snabb, målfokuserad, har integritet och mod i de konflikter som varit på jobbet, kompetent på mitt jobb, bidrar till bra stämning i gruppen och lite annat :) De kunde inte hitta nåt att sätta på minussidan och så sa de att självklart så ville de ha kvar mig om jag också ville stanna, vilket jag så klart vill! Skönt att avsluta avsluta veckan med en liten egoboost måste jag säga. Det betyder mycket att faktiskt få credd för det jobb man lägger ner och den här veckan har ju varit lite extrem.

Men sen lyckades jag ta mig från jobbet vid fyra och gick ner på stan och shoppade lite i solen. Hur skönt som helst. Nu har jag ätit lite sushi och håller på och pysslar här hemma med lite tvätt och lite förberedelser för imorgon ;)

Tror det kommer blir en mkt bra helg!!



Whiskey säger hej :)



 

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åååh så sööt!



Måste fråga. Svajar ditt träd om dina katter gör häftiga rörelser på det? Det gör nämligen mitt. Ska det vara så? Lite nervös att det ska rasa men har skruvat så hårt jag bara kan i taket så det ska inte göra det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback