Semester! :)



Japp idag går startskottet för fem och en halv veckas semester! :)

Ska bli alldeles underbart skönt och känns som det kan bli en bra mix av inplanerade saker och tid för lite spontana utflykter. Imorrn inleder jag med att åka till Uppsala för att klippa mig och planera resa med Lotta. Satt just och surfade lite och drömde mig bort till Kroatien. Sol, värme, bad, god mat, drinkar på stranden, solnedgångar... mmmmm börjar känna mig lite laddad :)



I helgen väntar bröllop. Anna och Patrik gifter sig på Sätra Brunn och jag tror det kommer bli en alldeles fantastiskt fin dag. Min klänningen är färdig och hänger i garderoben hemma och ser fin ut! Och vädret ska ju bli strålande vackert.


Har en bra känsla för den här sommaren. Kommer nog bli full av fina upplevelser och minnen.....

Kommentarer
Postat av: kellie

Alltid fråga om allergier! :)



5½ v semester! underbart! vart får man tag i så många dagar? själv får jag nöja mig med 4


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback