Anna och Patriks bröllop


Helt fantastisk dag blev det igår. Det gick bra med sången i kyrkan och sen blev det en supertrevlig middag och fest inpå småtimmarna. Brudparet var så vackra och lyckliga och tror inte de hade kunnat önska sig något mer. När vi kom till middagen stod det en påse till gästerna på stolarna med: en chipspåse, en colaburk, en Snickers och två alvedon, vilket har varit min räddning idag haha bakis i kvadrat :)

Här kommer lite bilder:

Carro och Emma



Jag och Emma



Bruden kommer in i kyrkan med pappa



Kyssen :)



En till kyss av världens sötaste Emelie och Mårten



Brudvalsen




Nu ska jag börja ha semester på riktigt känns det som. Hoppas på lite sol och bad i veckan och så lite förberedelser inför resan.

Ikväll blir det i alla fall fotbollsfinal, heja Spanien tror jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback