Underbara ledighet


Har verkligen kommit in i ledighetslunken nu. Sover lääänge på morgonen, äter frukost framför tvn och myser om kring i myskläder halva dan :) Igår tog jag mig dock iväg och tränade vilket kändes mycket bra.

Var och såg Avatar i onsdags och blev riktigt impad, och berörd. Visst storyn kanske man har sett förut typ Dansar med Vargar eller Pocahontas men tyckte ändå den var bra. Reflekterade inte ens över hur mycket i filmen som måste vara animerat, allt kändes väldigt verkligt. Rekommenderar dig varmt att se den!

Har även haft tid att titta ifatt på lite tv serier. Såg senaste avsnittet av Brothers&Sisters häromdagen och jag gillar verkligen den serien. Kommer sakna mina och Lenas prat om senaste avsnittet :(  Vet inte om jag kan räkna med att någon på nya jobbet är lika förtjustna i den serien som vi är :)

Nu har föräldrarna äntligen börjat med projekt renovera badrum och jag ska dit idag och hjälpa till att riva ut allt som finns där nu. Kommer bli grymt när det blir klart!

Verkar som det är utgång på g imorgon... och sen blir det nog en lugn söndag innan jag börjar på nya jobbet på måndag. Spännande!


Kommentarer
Postat av: kellie

hmmm, kanske hittar du han med stort H i kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback