Sushi och Snabba Cash


Börjar komma in i jobbet mer och mer vilket känns skönt. Men antar att jag får finna mig i att vara nybörjare i några månader... gillar inte att inte ha koll :)
Just nu sitter jag och läser om måluppfyllelseanalys och verksamhetsstyrning vilket förmodligen låter ganska torrt men jag tycker det är väldigt intressant!

Igår var jag och åt sushi med en vän och vi provade att gå till Asian Sushi Bar istället för Soya. Provade stället en gång för flera år sedan, då var sushin oätlig. Men nu har de fått nya ägare som uppenbarligen ändrat en hel del för det var supergott! Kan verkligen rekommendera stället.



Ikväll blir det bio, Snabba Cash, och jag ska dreggla över den här snyggingen  :)


Kommentarer
Postat av: emma

NÄÄÄÄ!! ska du se den!? fusk!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback