Nöja sig? så dumt


Läste
den här artikeln i Aftonbladet och jag instämmer helt i Terri Eriksson kommentar. Så otroligt dumt. Visst kan det vara så att man inte hittar någon att dela livet med, men hellre är jag lycklig singel än att leva i nåt form av "låtsas" förhållande där man nöjt sig med någon man står ut med... hemska tanke!
Känns som författaren helt kör på spåret att det är bara möjligt att leva ett meningsfullt liv i en parrelation. Och visst vill man träffa en person att dela livet med, men man får väl inte ha ett så taskigt liv att det är det enda som kan göra livet värt att leva. Då tror jag man är illa ute. Den bästa förutsättningen för en lycklig relation måste vara att man är mår bra i sitt eget liv, men längtar efter någon att göra det bättre, inte vara det som gör en lycklig. För det tror jag inte någon annan kan....


Kommentarer
Postat av: Ann

d va den artikeln jag oxå läste, å gissa om jag blev sur å irriterad... vilka idioter å skriva så... jag är lycklig punkt slut! sen är d väl klart att jag vill träffa min drömman, hittar jag honom inte så inte tusan tänker jag nöja mej med "vem som helst"



Vi styr till fredagen nu snart... kramar

2010-01-27 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback