Mycket bärande


Flytten igår gick jättebra, även om vi nog kom iväg lite senare än vad vi tänkt och därmed också kom hem senare, var inte hemma förän vid halv ett på natten och rätt så trötta :) Men Emmas studentlya blev efter mycket bärande, monterande och pysslande jättefin och jag har fått rapport att hon sov gott i nya bäddsoffan också :)

Hon fick inflyttningspresenter av mig som jag tror gick hem :) Hon fick två fina ljusstakar och så hade jag gjort en fotobok med massa bilder på henne och mig, bland annat den här gamla bilden tagen i mitt studentrum i Uppsala: 


Jag sov också som en stock och har lite träningsvärk i axlarna idag haha och snart ska jag iväg och bära igen. Har lovat att hjälpa pappa att bära in massa grejer till badrumsrenoveringen de håller på med. Men det är bra träning om inte annat!

Har pysslat här hemma nu på förmiddagen. Tvättat och städat och sorterat lite handdukar och lakan. Köpte visst lite nytt när vi var på IKEA och då måste det göras plats för det nya.

Imorgon väntar en ny vecka och jag hoppas komma igång med jobbet lite mer, få lite mer egna grejer att jobba med så man inte måste vara så beroende av de andra hela tiden. Annars är det nog en rätt vanlig vecka med lite träning och annat skoj planerat.

Ska fortsätta kolla på Johan Falk filmerna ikväll när den andra visas på tv. Soft söndagkväll....


Kommentarer
Postat av: emma

presenterna var världens bästa! och du är världens bästa ! :* älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback