Montering av hylla


Var på Ikea igår med Emma och shoppade massa grejer till hennes nya lägenhet. Men man kan ju inte åka till Ikea och inte handla nåt så jag köpte en hylla. Har precis monterat ihop den och jag bytte ut en hutch jag haft bredvid skrivbordet mot hyllan med lådor och korgar i, tycker det blev snyggare. Vet dock inte vad jag ska göra av hutchen så vill du ha en hör av dig :)

Hyllan



Hutchen



Så här roade sig katterna :)



Jösses vad grejer jag hade i den där hutchen vill jag lova, massa gamla brev och foton jag suttit och gått igenom nu, blev alldeles sentimental....

Nu ska jag spendera resten av dagen med att ligga i soffan och läsa, bara lata mig och njut av dessa sköna lediga dagar!

______________________________________________________________

tillägg: Fick hutchen såld på två timmar efter jag skrivit detta :) La ut en annons på Blocket och en man ringde på en gång och ville köpa den. Hur skönt som helst, slapp jag en tur till Återbruket!



Kommentarer
Postat av: emma

riktigt fint blev det :)

Postat av: kellie

skippar nog nätet ett tag till

2010-01-03 @ 17:08:33
URL: http://kellie.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback