Lägesrapport


Nu har jag varit två dagar på nya jobbet och det känns bra. Det är galet mycket information och de har lagt upp ett schema för hela veckan när jag går runt till alla på enheten och får information om vad de jobbar med. Himla bra och få den överblicken men jag blir verkligen helt slut i huvudet känner jag. Igår somnade jag i soffan när jag kom hem på eftermiddagen :) och idag var jag inte mkt piggare. Antar att jag får ta det lite lugnt den här veckan och inse att det blir lite träningsvärk i huvudet haha. Nästa vecka ska jag börja jobba med egna uppgifter och det ska bli skönt. Nog för att det är roligt med nytt jobb men jag kan längta lite till när jag kommit in allt mer och det blir lite mer vardag över allt. Tror det handlar om att vilja känna att jag kan också... nu känner man sig som värsta nybörjaren och det är jag inte så förtjust i :)

Galet skönt att kunna promenera till jobbet på tio minuter och det är ljust ute!! Blir väldigt glad att jag inte pendlar längre när jag läser
sånt här :)

Nu ska jag ta en lång varm dusch (förstår inte att jag kunde vänta så länge med att fixa ny blandare, varma duschar är ju bland det bästa som finns :) och sen blir det te i soffan framför So You Think You Can Dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback