Kommit ifatt



Känns som jag har kommit ifatt lite nu. Lite mindre kaos i huvudet efter fyra dagar på nya jobbet, känns som jag börjar kunna hänga med bättre i vad de pratar om på möten och det känns väldigt skönt. Börjar få lite bättre koll på personerna på enheten också och de är supertrevliga allihopa.

Sov mycket bättre inatt också och det gjorde nog att jag hade mycket bättre energi idag. Kom iväg och tränade efter jobbet och nu mår jag SÅ bra! Vet ju att jag
inte alls mår bra av att sova för lite så det är inte så förvånande att jag känt mig almänt seg och ur form de här dagarna. Men nu känner jag mig med i matchen igen! :)

Och imorgon är det fredag! Härligt. Blir nog en lugn kväll dock, men ser fram emot en myskväll i soffan. På lördag ska vi ju flytta Emma till Sthlm så det blir nog en lång dag...

Nu blir det te och tv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback