Hyllmontering och snö!


Idag har jag äntligen fått hem ett nytt hyllplan till katternas klätterträd som jag letat efter. Satte upp det bredvid deras vanliga hylla så de ska kunna ligga längst upp samtidigt, återstår att se om de tänker göra det också :)





Jösses vad snö det kommit idag. Var ingen idé att försöka cykla så jag fick pulsa iväg till F&S efter jobbet och träna och sen pulsa hem, tror nästan promenaden var jobbigare än intensivpasset haha. Kommer somna gott ikväll känner jag.

Imorgon ska jag till Eskilstuna och ha möte för första gången. Högskolan finns ju på båda orterna och jag kommer rätt regelbundet ha möten där också. Ska bli kul och se hur det ser ut där.

Fick ett trevligt telefonsamtal idag då jag fick reda på att det blir minsann ett bröllop i sommar också. Och ja.... jag och Emma ska visst sjunga :)

Nu bok i soffan!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hoppas att nya hyllan blir uppskattad. :)



Och snygga gardiner förresten, sådana hänger hos mig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback