Fredagsmys


Snabba Cash var riktigt bra! Blev en mysig kväll med lite käk innan på Spicy Hot. Lite lyx i vardagen :)

Nu pågår det fredagsmys på hög nivå hos mig :) Har iofs varit duktig och tränat, tvättat och städat lite innan men nu är det soffan, tvn och chips o dipp som gäller :) Har kollat på Skavlan (Rhianna verkar för övrigt vara en väldigt mogen 21 åring måste jag säga, blev lite impad av henne) och väntar på att Numbers ska börja snart.

Imorgon tänker jag ta en lååång sovmorgon och bara slappa resten av dagen. Har köpte lite böcker och ska nog försöka ta mig an en av dem i soffan :) Sen blir det förmodligen fest och utgång på kvällen och det kommer nog bli skoj!

Emma har det bra i Sthlm och har kommit igång med plugget. Skönt att hon har det bra men jag saknar min tjej och det är tur hon kommer hem nästa helg i alla fall :)

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: emma

puss!!



jag saknar dig med! men nästa helg får vi gosa massor! :) lovar! ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback