Filmkväll



Blev ingen utgång igår utan en kväll i soffan med film istället. Vilket ändå var helt okej. Fick fortsätta dreggla lite över Joel Kinnaman i
I skuggan av värmen, mycket bra film! Sen såg jag äntligen Flickan som lekte med elden också. Tyckte väl den var sådär, den är ju en mellanfilm utan ett bra slut så trean blir nog bättre.

Idag har jag varit och firat lillkusinen som fyller 8 år. Trevligt med lite släktfika på eftermiddagen. Och så fick jag leka med lilla Tilda och Moa och det är alltid mysigt!

Här är en gammal bild på lilla sötisen Tilda och mamma Carro




Nu sitter jag här framför datorn och surfar runt och väntar på Johan Falk filmen på tv. Ska göra lite te och mysa i soffan. Är så himlans nöjd med att jag numera kan titta på en film på söndagkvällen utan att känna mig jagad att gå och sova för jag ska gå upp kl 5 :) Känns fortfarande som jag har sovmorgon varje morgon haha, me like!

Inga direkta speciella planer i veckan utan mest jobb och träning. Ska försöka mig på att gå på två intensivpass den här veckan. Nu jäklar :)


Kommentarer
Postat av: kellie

har tryckt i mig så magen är hård som en ballong nu och det kommer ta 2 veckor att gå ner igen :(

Postat av: CiiLiiA

Du har en award! Kolla bloggen för mer info! :)

2010-01-25 @ 06:56:37
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback