Årets första träningspass


Idag har jag varit med mappa och Emma och kollat in Emmas lägenhet i Sthlm. Mysig liten studentlägenhet som  med lite städning och inredning kommer bli jättebra :) Känns väldigt konstigt att hon ska flytta dock :(

Sen har jag varit iväg på årets första träningspass och det blev ett intensiv/medelmixpass. Tänkte jag ska börja köra intensivpass den här terminen och det här var en försmak. Skitjobbigt men kul och utmanande!

Småkronorna förlorade sin match inatt så det blir bronsmatch imorgon kl 22 och den ska jag se! Får verkligen hoppas att de får med sin en bronsmedalj hem i alla fall....

Annars väntar en soft och ledig vecka. Ser fram emot lata dagar i soffan med en bok och en katt på magen :) Ska vila mig i form för nya jobbet som väntar om en vecka!




Kommentarer
Postat av: Alessandra

Gu va härligt att komma igång med träningen!

Jag börjar på onsdag, ska bli så skönt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback