Underbara sol


Varit ute och gått en promenad i det underbara vädret. Såå härligt att stanna upp och känna solen i ansiktet. Får en känsla av vår och längtar till solen och värmen något otroligt nu.



Jag och Tina hade en supermysig kväll igår. Middag, melodifestivalen, vin och godis :) Tyckte att det var helt okej låtar som gick vidare, gillade dock Paulines låt också. Sen var det ju mycket trevligt att höra lite Kent i melodifestivalen :) Fick mig att se fram emot konserten den 26 e ännu mer!


Kommentarer
Postat av: Kia

Fin bild :)

Postat av: CiiLiiA

Ja, det är såå fint ute nu!



Jag såg att det var 25% och då var det ännu svårare att motså. Hittade massa andra väskor med där inne som jag vill ha. Får se om jag kan hålla mig eller inte...

2010-02-14 @ 16:16:44
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback