tröööttt


Idag är nog första dagen på nya jobbet som jag känt att jag verkligen kunnat bidra med något och fått jobba på riktigt :) Vi hade strategimöte hela förmiddagen och nu har jag kommit in i verksamheten så jag kan komma med lite egna ideér och relevanta åsikter. Känns så skönt att kunna prestera och få lite respons på att det man gör är bra. Baksidan är att jag är så galet trött idag att det är en kamp att hålla sig vaken nu haha. Ska dock ta mig iväg och träna så kroppen blir lika trött som huvudet är :)

Idag var det gråa tråkvädret tillbaka så då får man tända ljus och mysa inomhus istället. Vilket jag ska göra när jag är tilbaka efter träningen, och sen krypa upp i soffan med en stor kopp te. Ser fra emot det redan :)


Fick lite gamla kort på Maija av Emma, bland annat det här. Hon hade en vana att klättra på folks axlar och här har hon somnat på pappas axlar. Ser väldigt bekvämt ut haha




Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Tack så jättemycket för värmande ord. Jag blir verkligen glad av att någon som inte känner mig lägger ner tid till att bry sig. Det värmer!



Blev många gråtatattacker i kyrkan, men det hör väl till antar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback