Lugnet efter stormen...


Så har snöstromen lagt sig för den här gången och nu skiner solen. Tyvärr verkar det inte som det räcker utan
det ska komma mer snö, suck. Helt osannolikt vad mycket snö det är nu. Så här ser det ut hemma hos mig:





Katterna var väldigt intresserade av snön som till och med lyckats leta sig in på den inglasade balkongen :)




Igår blev det middag och melodifestivalen med familjen och sen en överaskande spännande hockeymatch mellan Schweiz och Norge där Norge faktiskt höll på att vinna men blev besgerade i förlängningen. Har precis tittat på reprisen av svenskarnas otroliga uppvisning i skidspåret igår. Guld och brons, otroligt kul!

Blir en soft söndag här hemma, kanske sticker jag ut näsan i solen en stund annars blir det lite städning och tvätt och allmänt söndagspyssel. Blir en lite annorlunda jobbvecka med planeringsdagar i Mariefred torsdag-fredag. Och sen direkt till Stockholm för att se Kent med Emma :D


Kommentarer
Postat av: emma

haha ser ju helt sjukt ut med alla översnöade bilar! sötiskatter, saknar dom. och LÄNGTAR till kent! puss!

Postat av: CiiLiiA

Okej, tack! Jag är inte alls haj på det där området så all info är bra. :)



Ska nog önska mig en sån där i present när jag fyller tror jag.

2010-02-24 @ 13:49:23
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback