Kent Annexet 100226


Det blev en riktigt grym konsert!
Jag och Emma kom fram till att den nästan kom in på topp tre av Kent konserter, blev en fjärde plats :)

Flera av recensionerna av konserten dagen före, sa att det lät som en genrep, men så kändes det inte alls igår. Vi såg the real thing :) Och att de spelade VinterNoll2 värmde mitt vinterfrusna hjärta! Och under sista låten släpptes det ned konfettiregn i form av deras låttexter i små röda, rivna hjärtan. Fint!

Låtlistan:

01 Taxmannen
02 Palace & Main
03 VinterNoll2
04 Töntarna
05 Socker
06 Sjukhus
07 Romeo återvänder ensam
08 LSD, någon?
09 Musik non stop
10 Idioter
11 Svarta linjer
12 OWC
13 FF
14 Ingenting
15 Vy från ett luftslott
16 Krossa allt / Dom andra

17 På drift
18 Kärleken väntar
19 Mannen i den vita hatten (16 år senare)

Och här kommer lite bilder :)






Och så en liten film. Spelade in sista låten med lite skakiga armar och så blev jag knuffad mitt under låten men men enjoy :)





Kommentarer
Postat av: kellie

Underbara bilder! avis på att jag inte var där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback