Känsla av vardag


Helgen blev väldigt mysig. Emma kom hem och vi tog en shoppingrunda på Erikslund med resten av stan i lördags. Passade på att storhandla mat och idag har jag lagat massa matlådor. Blev köttfärssås och pasta och nudlar med fläslfilé och wokgrönsaker.Så skönt att sånt fixat så man slipper laga mat varenda dag :)

Jag och Emma kollade på film både lördag och söndag och såg Whatever Works, I Love You Man och sen de sista Johan Falk filmerna (eftersom de inte verkar gå på TV4) Var hur mysigt som helst och det är tur att hon inte bosatt sig alltför långt borta :)

I söndags käkade vi middag med (nästan ) hela familjen på greken för att fira Mattias födelsedag. Var också mycket trevligt, stackars mamma ligger dock hemma och är sjuk fortfarande. Inte skoj.

Nu rullar dagarna på och det börjar smyga in en känsla av vardag på nya jobbet och det är rätt skönt faktiskt. Att vissa saker börjar bli bekanta och att jag vet vad jag ska göra när jag kommer till jobbet och inte behöva vänta på att få uppgifter.

Fick lite panik över mitt hår idag som börjar bli långt och tråkigt så jag bokade en klipptid till på fredag. I Uppsala :) Har ju min frisör där och kan inte tänka mig att byta. Sen får jag dessutom käka sushi med Lotta på kvällen så det blir ju en riktigt bra dag! Ser fram emot det.

Provat en ny shoppingsida,
www.parfym.se där de har riktigt billiga parfymer och smink. Funkar mycket bra måste jag säga, idag kom den här godingen med posten :)





Kommentarer
Postat av: emma

massa puss! vi ses nog i helgen också för jag tror jag tänker komma hem. :) saknar dig redan :*

Postat av: CiiLiiA

Har inte köpt dem än, men tack för tipset! Tänkte dit imorgon iallafall så jag ska kika där!

2010-02-03 @ 19:19:21
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback