En bra känsla


Det har varit en riktigt bra helg. Uppsala i fredagskväll med stans godaste sushi med Lotta och sen hembesök hos stans bästa frisör :) Fick en uppfräschning av håret, klippning och ljusare slingor. Så skönt! Jag och Lotta pratade om sommaren och en eventuell resa tillsammans till sol och bad, en ljuvlig tanke så här mitt i all snö och kyla.

Och var fredagskvällen en bra kväll så får nog gårdagskvällen beskrivas som en toppenkväll ;) Vill inte säg för mycket för jag vet inte riktigt var detta tar vägen men jag har en bra känsla och ett leende på läpparna..... resten visar sig.

Idag har jag hängt lite med Emma som var hemma över helgen och nu sitter jag och dricker te, målar naglarna och kollar på Grey´s anatomy och Private Practice. Söndagsmys. Blir nog till att lägga mig tidigt ikväll blev inte så mycket sömn igår :)

Nu väntar en intensiv vecka. Propositionen om nya lärarutbildningen kommer på tisdag och ska läsas in och presenteras för utbildningsvetenskapliga nämnden. Äntligen börjar jag komma in ordentligt på jobbet och det känns som jag har en plats där och uppgifter som är mina. Tror det kommer bli riktigt bra det här jobbet!


Kommentarer
Postat av: kellie

Det låter som ett väldigt spännande jobb. och en spännande dejt!!

Postat av: CiiLiiA

Skapa kategorier. Och sedan går du in på "inlägg" och trycker på ett visst inlägg. Så väljer man kategori ovanför "publicera". Svårt att förklara. Det är enkelt, men tar så otroligt mycket tid.

2010-02-09 @ 17:03:45
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback