Det räcker nu!


Nu har jag väääldigt trött på det här vädret. Nog för att det är mysigt med snö men det räcker med det som finns! Idag ska det komma 3 decimeter till och det blåser nåt fruktansvärt mycket. Suck. Pulsade mig iväg till Friskis på förmiddagen idag och körde ett pulspass. Sen tror jag promenaden hem var det minst mysiga jag gjort på länge. Svinkallt, halt och blåsigt.... Nen nu räcker det tycker jag.

Det syns inte så bra på den här bilden men snön bara yr där ute... brrr



Och Whiskey gör det enda rätta, lägger sig och sover :)


Det har varit en intensiv vecka på jobbet som avslutades med mitt första nämndmöte i fredags. Allt gick bra till slut och nu känns det verkligen som jag är mer en i gänget! Kommer bli mycket jobb framöver men det känns bara roligt!

Jag och Tina avslutade jobbveckan med en afterwork på Tabazco och efter två glas rödvin somnade jag gott framför hockeyn sen :)

Ikväll blir det Melodifestivalen hos familjen. Ska bli skönt med en lugn myskväll. Även om jag hade planerat att spendera den här helgen på ett liiite annorlunda sätt :) Men den som väntar på nåt gott.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback