Saker att se fram emot



Tjoho idag har jag fixat biljetter till Robyn i mars på Cirkus. Jag och Tina och ev nån mer ska gå. Ska bli hur kul som helst. Såg ju henne på Peace&Love men ska bli kul att se en "riktig" spelning. Kul att ha saker att se fram emot också. Mars är ju inte världens roligaste månad så det kan behövas :)

Och låtarna på nya Body Talk 3 är ju grymt bra. Gillar just nu:
Get Myself Together



Tog mig iväg till träningen igår trots att det var iskallt ute, burrr. Men gick till Friskis, cykla kändes inte aktuellt. Så fick en uppvärmningspromenad och lite nedvarvning på köpet :) Var hur skönt som helst och lustigt att man ska behöva jobba mot sin motivation så ofta när man vet hur bra det är när man väl kommer iväg.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman,



Vaddå att mars inte är en roligt månad... det är ju bästa månaden eftersom jag fyller år!



Kram på dig, ska bli grymt att ses snart!

2010-12-02 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback