Julhelgen


Dags för en liten uppdatering. Julen är slut för denna gång och det har varit en underbart mysig jul. Massa god mat, fina klappar och massa mystid med närmaste. Här kommer lite bilder:

























Nu är det snart nyårsafton och den ska firas med goda fina vänner i stan: Joanna&Daniel och Emelie&Mårten och Jakob. Vi har delat upp middagen och jag och Jakob ska ansvara för att styra upp en mumsig förrätt. Ska bli kul att se vad de andra kokat ihop. Vår kommer i alla fall bli fantastiskt god :) Finns risk för att vi alla kommer rulla hem efter tolvslaget tror jag hihi.

Ska bli skönt med ett nytt år, även om det är lite cheesy med allt prat om nystart och nyårslöften så är det ändå ett helt nytt år som ligger orört. Så jag tänker ta tillfället i akt och börja med nya goda avsikter och insikter. Vilka de är återkommer jag nog till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback