Ingen bra början...


Mardrömsstart på jobbveckan igår när vi fick avslag på MDH s examensrättsansökan om förskollärarutbildningen, det jag jobbade med hela våren. Nu återstår väntan på två till beslut innan vi kan få hela bilden av exakt hur illa det är. Och sen återstår det massor av jobb....

Nu är det klart att Micke ska börja jobba hos oss i februari. Himla kul med ett bekant ansikte på jobbet. Speciellt eftersom min favorit AK ska gå på föräldrarledighet under våren. Kommer sakna henne massor måste jag säga.


Ikväll blev det hemmakväll med lite tvseriemys och så är jag lite duktig och håller på och frostar av frysen. Ungefär lika kul som det låter men bra att få det gjort. Börjar bli svårt att få igen lådorna pga all is :) Lite kul att se hur katterna ligger och smyger på frysen, de tror att de ska fånga isen som ramlar ner haha



Mer Robyn idag som snurrar på spellistan: Time Machine

Hey, what did I do?
Can't believe the fit I just threw
Stupid
Wanted the reaction

I remember the words
...
But then, I regret my actions

If I could press rewind
Rewind the tape
Redefine the line
Remake my fate
Take it back in time,
Just one day ... hey

So all I need is a time machine
A one way track cause
I'm taking it back, taking it back

Second thoughts and regrets
Wanna ALT, DELETE and RESET
But then, this ain't science fiction


Men jag tror ju egentligen inte på att ångra saker så jag skiter i det och lär mig nåt av det istället. Exakt vad det är får jag nog ta och fundera på en stund dock.


---------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback