Idolfinal och partaj i Uppsala


Jag har blivit uppmärksammad på att det var lite svarta inlägg här den senaste tiden. Och det är väl iofs lite så att bloggen är min ventil och allt skrivs ju inte här, kanske mest det som behöver luftas lite. Men det är helt okej med mig. Kanske att jag känne rmig lite less på tillvaron just nu, inget spciellt som hänt och kanske är det det som spökar. Det mesta rullar på som vanligt i sina hjulspår... och jag finner mig själv frågades: ska det vara så här? Är det här allt? ... Vilket kan göras hur stort som helst eller ses som ett sundhetstecken att fundera lite på sitt liv ibland och om man gör det man vill....

Nu är det i alla fall fredag igen och skönt som vanligt med helg. Blir en lugn afterwork med Ulrika och sen hem för att parkera i soffan och kolla på Idolfinalen... en gissning är att jag kommer somna innan man vet vem som vinner :) Rätt ordentligt trött känner jag.... Sen drar jag till Uppsala imorrn för ett besök hos frisören och sen middag och partaj med Lotta och Co. Mycket skoj ska det bli!!

Känns som det kommer lbi en bra helg :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback