Have heart


Det känns så jäkla trist att ständigt upprepa hur otroligt trött man är men det är fasiken den dominerande känslan just nu: trötthet. Spelar inte så stor roll hur mycket jag än sover känns det som. Fem dagar kvar till julledighet och det känns lite som en evighet nu. Behöver få den där oplanerade tiden när jag kan ligga i en soffa en hel dag och läsa en bok...

Fick ett julkort till jobbet idag från en tjej i en kommun jag jobbade i ett projekt med, himla gulligt av henne och så glad man blir. Sen att kortet var ett hjärta där det stod "Kramas mer - Borlänge kommun" tycker jag var urgulligt. Och smart av Borlänge att spinna på hela Peace&Love temat.

Ikväll blir det en sväng på stan och middag med Petra och Ann. Mysigt att få göra nåt trevligt så här mitt i veckan. Behövligt med lite positiv energi.

Saknar mitt energiknippe systeryster Emma... tur att hon kommer hem snart :)


Dagens roligaste: vi fick ett paraply i julklapp på jobbet...


Dagens tänkvärt:




Kommentarer
Postat av: emma

och jag saknar dig!! även om du är omogen i telefonen ;* jag kommer eventuellt hem på lördag en sväng. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback