Påskledigt


Dags att ge ifrån mig ett litet livstecken tror jag :)

Har varit otroligt skönt att vara ledig och jag har helt gått in för att bara slappa, träffa familj, vänner och ta dagen som den kommer. Vilket har varit väldigt bra. Träffat goda vänner, myst med familjen både syrran och broren var hemma över påsk. Och idag har jag och mamma haft en mysig dag på Kristiansborgsbadets romerska spaavdelning där vi fick varsin kurbehandling. Såååå otroligt skönt och gick därifrån lite vimmelkantig och väldigt avslappnad. Vi tog en fika nere i hamnen och sen åkte jag hem och somnade i soffan, avslappnad :)

Har ju två extra dagar ledigt idag och imorrn och det har varit rätt behövligt känner jag att få lite tid att verkligen varva ner. Har ju varit hårdkörning på jobbet sen jag började i januari och kommer fortsätta så april-juni också så det var nog bra att ta lite ledigt nu och ladda batterierna. Men ser fram emot allt vi ska jobba med fram till sommaren! Och så ska vi ju rekrytera två nya till sektionen och det ska bli spännande och se vilka det blir.



Lite bilder från påsken:











Imorgon ska jag och mamma ta en liten utflykt till Skultuna mässingsbruk och Outletbutiken där. Ska inte bli så kul väder så vi får roa oss med lite shopping :) Ser fram emot helgen dock då verkar det som våren kommer komma på riktigt med sol och värme!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback