Mycket att göra, mycket gjort


Idag har det varit en intensiv dag på jobbet. Kände hur excelbladen flimmrade framför ögonen på eftermiddagen. Men fick en hel del gjort idag och viktigt möte avklarat. Hade också en väldigt trevlig lunch med en kollega från en annan avdelning! Trots att jag var sjukt trött när jag kom tog jag en promenad och rensade huvudet och nu efteråt känns det väldigt skönt. Om det är en enda liten sak som jag kan sakna med pendlingen så är det just den känslan av att få tid att kunna varva ner efter en stressig dag. Men å andra sidan kunde jag göra det med en promenad nu istället för att sitta på ett tåg :)

Insett att jag kommer ha en deadline att jobba mot varje vecka fram till den 22 juni nu framöver. Det är så klart arbetet med examensrättsansökan för lärarutbildningen som jag jobbar med. Galet mycket men också kul att ha något så här konkret och viktigt att jobba med. Och idag bokade vi in middag med champange efter den 22 a juni när rektor förhoppningsvis skrivit på ansökan :) Tror att vi kommer vara värda det då....

Nu är det dags för lite mys i soffan. Så här mysigt kan det vara:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback